İptal - İade

 

1-Ürünümü iade etmek istiyorum.İade şartları nelerdir?

İade edilecek ürünün standart aksesuarları ile birlikte 14 gün içerisinde eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

Abiye ürünlerinin aynı gün içerisinde iade edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde iade işlemi kabul edilmeyecektir.

Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de iade ile birlikte gönderilmelidir.

İade işlemi için ürün faturası veya tarafınıza gönderilen sipariş bilgi formunun arka yüzündeki formun doldurulmuş olması gerekmektedir.
İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile gönderilmelidir.

Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş ( örnek : orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

İade işlemlerinde kargo ücreti Accort'a aittir. Anlaşmalı kargomuz Yurtiçi Kargo ile 665733244 kodunu kargoya bildirerek iadenizi gönderebilirsiniz.

2-Ürünümü nasıl iade edebilirim?

Mağaza: Ürünlerinizi iade şartları dahilinde (14 gün içerisinde) mağazalarımızdan eş değer ürünle değiştirebilirsiniz.

Geri Gönderim: İade edilmek istenen ürünleri kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olması kaydı ile kargo ile geri gönderebilirsiniz.

3-Mağazalarınızdan İade Yapabilir miyim?

Online mağazamızdan almış olduğunuz ürünleri mağazalarımızdan iade yapamazsınız.

Online mağazamızdan almış olduğunuz ürünleri sadece online mağazamıza iade edebilirsiniz.

4- Siparişimi Ne Zaman İptal edebilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, online müşteri destek merkezimizi arayabilir (0549 803 19 62 (09:00-18:00)) veya [email protected] ye e-posta gönderebilirsiniz.

5- Kargo şirketi ile ürünü nasıl İade edeceğim?

Yurtiçi Kargo Web Sitesi'nden (www.yurticikargo.com) online kurye talep edebilirsiniz. (Kurye çağırmak için tıklayınız.)
Size en yakın Yurtiçi Kargo şubesine kargonuzu teslim edebilirsiniz. (Size en yakın şubeyi öğrenmek için tıklayınız.)

6- İade Adresi nedir?

Accort Giyim

Ehlibeyt, Tekstilciler Cd. No:12, 06520 Çankaya/Ankara

7- Kargo şirketi ile yapmış olduğum iadeyi nasıl takip edeceğim?

Geri gönderimlerinizin depomuza ulaşımını anlaşmalı firmamız Yurtiçi Kargo'dan aşağıdaki yöntemlerle teslimat numarası ile sorgulayabilirsiniz.

Yurtiçi Kargo Web Sitesi'nden (https://www.yurticikargo.com/tr) gönderi sorgula kutucuğundan sorgulama yapabilirsiniz.

Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi'nden(444 99 99) arayarak teslimat numarası ile birlikte geri gönderiminizi sorgulayabilirsiniz.

8- Ürünümü İade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

İade edeceğiniz ürünleri Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.

9- Ücret iadesi nasıl ve ne zaman yapılıyor?

Kalite Güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 48 saat içerisinde ekstrenize yansımaktadır. Kapıda ödeme iadeleri ise kargo bize ulaştıktan sonra 7 iş günü içerisinde verilen İban hesabınıza yapılmaktadır. 

10- Taksitli ödemelerim iadesi nasıl yatırılıyor?

Bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi – ödeme şeklinize göre - taksitli olarak yapılmaktadır. İadenin taksitli olarak kredi kartınıza yansıtılması tamamen bankanızın uygulamasıdır. Konuyla ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

11- Satın aldığım ürün kullanım sonrası bozuldu/özelliğini yitirdi. Ne yapmalıyım ?

Ürününüz normal kullanım şartları içerisinde üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle bozulduğunu / özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade şartları çerçevesinde iade edebilirsiniz. İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kalite güvence birimimiz tarafından inceleme sürecine tabi tutulacaktır. İnceleme Süreci hakkında bilgi almak için 0549 803 19 62 nolu whatsapp hattımızdan tarafımıza ulaşabilirsiniz.

Sipariş ettiğiniz tüm ürünler, dikkatle kontrol edildikten sonra, özenle paketlenir.

Firmamız, iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. Neden belirterek, ambalajı açılmamış, kullanılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünleri teslim tarihinden itibaren faturası ile birlikte 14 gün içinde iade edebilirsiniz.

KULLANICI HATALARINDAN MEYDANA GELEN PROBLEMLERDE, İADE VE DEGİŞİM KABUL EDİLMEMEKTEDİR.

Yine de üründe meydana gelen arızanın üretimden kaynaklandığını düşündüğünüz durumlarda, ürünün kalite kontrol birimimiz tarafından incelenmesi için faturası ile birlikte tarafımıza gönderebilirsiniz.