Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Sitemizde üye olmadan, misafir girişini kullanarak alışveriş yapabilirsiniz.
Üye olmadan sipariş verdim, siparişimi nasıl takip edebilirim
Siparişinizin güncel durumunu mail adresinizden ya da telefonunuza gelen SMS aracılığıyla takip edebilirsiniz.
Ürün ölçülerinizi nasıl öğrenebilirim?
Ürünlerimizin detay sayfasında yer alan "beden tablosu" alanından, ürün gruplarına ait ölçülere ulaşabilirsiniz.
Ürünler olmadığı takdirde değişim yapabilir miyim?
Online mağazamızdan aldığınız ürünler için sadece iade yapılabilmektedir. Değişim için faturanızla birlikte size en yakın Accort mağazalarından değişim yapabilirsiniz.
Hangi İllerde Mağazanız var?
Online satış mağazamız dışında, Türkiye genelinde 14 mağazamız bulunmaktadır. Mağaza adres ve telefonlarına buradan ulaşabilirsiniz.
Ödeme seçenekleri nelerdir?
Kredi Kartı ya da Havale/EFT yöntemleriyle ödeme yapabilirsiniz.
Kapıda Ödeme var mı?
Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır
Hangi kargo ile çalışıyorsunuz? / Kargo ücreti ne kadar?
Hepsijet ile gönderim yapmaktayız. Kargo ücreti, 1500 TL ve altı sipariş tutarında 89 TL'dir.
İade süresi kaç gün?
İade süreci nasıl işliyor?
Almış olduğunuz ürününü ambalajını açmadan ,tahrip etmeden ,bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren on dört (14) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz.İade ürün gönderimi yaparken, tarafınıza gelen SMS içerisindeki ‘’iade kargo kodu’’ ile birlikte en yakın Sürat Kargo şubesindeki kargo yetkilisine iade paketinizi teslim ederek gönderim sağlayabilirsiniz.(Not: İade süreciniz, ürünün online depomuza ulaşması itibariyle başlayacaktır.)Değişim işlemimiz bulunmamaktadır. Sadece iade yapılmaktadır.Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınızAmbalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş ve sair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün bize ulaştığı andan itibaren 1 - 3 iş günü içerisinde alışveriş yapılan hesaba veya karta talimat verilir. İadenin hesaba yansıması bankaya göre farklılık göstermektedir.Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade edilmeyecektir. Yukarıdaki şartlara uygun olmayan hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir.Tarafımızdan banka hesabınıza veya kartınıza yapılacak iadeler çalıştığınız bankaya göre değişmekte olup ortalama 2 iş günü içinde hesabınıza yansımaktadır. Gecikme durumlarında bankanızı aramanız gereklidir. Siparişiniz ile ilgili "İptal Edildi" uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.