SSS - Sık Sorulan Sorular
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Sitemizde üye olmadan, misafir girişini kullanarak alışveriş yapabilirsiniz.
Sipariş verdikten sonra ne zaman kargoya verilir?
Tarafınıza ait siparişler, sipariş oluşturulmasını takiben en geç ertesi iş günü içerisinde hazırlanarak kargo firmasına teslim edilir. Hafta sonu verilen siparişler ise en geç takip eden haftanın ilk iş günü içerisinde kargoya verilmektedir.
Siparişimi verdikten sonra adres veya ürün bilgilerini değiştirebilir miyim?
Sipariş oluşturulduktan sonra adres bilgilerinizde güncelleme yapmak isterseniz, WhatsApp üzerinden hizmet veren online destek hattımızla iletişime geçerek güncelleme talebinde bulunabilirsiniz. Ancak sipariş oluşturulduktan sonra ürün ekleme, çıkarma veya beden değişikliği gibi düzenlemeler yapılamamaktadır.
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Siparişinizi üyelik oluşturarak verdiyseniz, “Hesabım > Siparişlerim” sekmesi üzerinden güncel siparişinizi görüntüleyebilir ve durumunu takip edebilirsiniz.
Üye olmadan sipariş verdim, siparişimi nasıl takip edebilirim?
Üyelik oluşturmadan verilen siparişlerde siparişinizin güncel durumu e-posta adresinize gönderilen bilgilendirme mesajları veya telefonunuza iletilen SMS üzerinden takip edilebilir.
Bedenimden emin değilim, ne yapmalıyım?
Ürünlerimizin detay sayfasında yer alan "beden tablosu" alanından, ürün gruplarına ait ölçülere ulaşabilirsiniz.
Ürünler olmadığı takdirde değişim yapabilir miyim?
Online mağazamızdan aldığınız ürünler için sadece iade yapılabilmektedir. Değişim için faturanızla birlikte size en yakın Accort mağazalarından değişim yapabilirsiniz.
Hangi İllerde Mağazanız var?
Online satış mağazamız dışında, Türkiye genelinde 14 mağazamız bulunmaktadır. Mağaza adres ve telefonlarına buradan ulaşabilirsiniz.
Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz?
Kredi Kartı ya da Havale/EFT yöntemleriyle ödeme yapabilirsiniz.
Havale ile yaptığım ödemem onaylanmadı, ne yapmalıyım?
Havale yöntemiyle oluşturulan siparişler, finans birimimiz tarafından ödeme onayı alındıktan sonra sistemde otomatik olarak onaylanmaktadır. Onay sürecinde bir gecikme yaşanması durumunda, ödeme dekontunuzu WhatsApp destek hattımız üzerinden ileterek işleminizin daha hızlı sonuçlanmasını sağlayabilirsiniz.
Kapıda Ödeme var mı?
Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Hangi kargo ile çalışıyorsunuz? / Kargo ücreti ne kadar?
Hepsijet ile gönderim yapmaktayız. Kargo ücreti, 1500 TL ve altı sipariş tutarında 89 TL'dir.
İade süresi kaç gün?
Siparişinizin teslim tarihinden itibaren on dört (14) günlük süre içinde iade yapabilirsiniz.
İade süreci nasıl ilerliyor?
İade gönderiniz, depomuz tarafından teslim alındıktan sonra en geç 7 iş günü içerisinde incelenerek işleme alınır. Onaylanan iadelerin ürün bedeli tarafınıza iade edilir. İade tutarının hesabınıza yansıma süresi genellikle 1-3 iş günüdür. Bu durum bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Ödemesi gerçekleşen iadelerle alakalı müşterilerimiz tarafımızca yeniden bilgilendirilmemektedir. Müşterilerimiz banka hesapları üzerinden sürecin takibini sağlayabilirler.
İade kargom size ulaştı mı?
İade gönderinizin durumunu, iade talebi oluştururken tarafınıza iletilen kod ile HepsiJet'in web sitesi üzerinden (https://hepsijet.com/coklu-gonderi-takibi) takip edebilirsiniz. Eğer iadenizi Yurtiçi Kargo aracılığıyla gerçekleştirdiyseniz, kargo firması tarafından sağlanan takip numarası ile gönderinizin durumunu Yurtiçi Kargo web sitesi üzerinden (https://www.yurticikargo.com/) sorgulayabilirsiniz.
Abiye ürünlerde iade süresi nedir?
Abiye ürünlerde iade süresi 1 iş günüdür. Cumartesi günü tarafınıza teslim edilen abiye ürünlerin iadesi, takip eden haftanın ilk iş günü içerisinde gerçekleştirilebilir.